Skellington
1139331.jpg
Olen pikkutyttö Lappeenrannasta päin. En omista oikeastaan minkäänlaista elämää, yksin möllötän ja piirtelen. En siis harrasta oikeastaan mitään. Alan keräilemään BJD-nukkeja, ja esikoisestani on lähetetty tilaus. Tykkään olla myös koneella. ja piirtelen paljon. Välillä vuodatan muutaman emokyyneleenkin ja valitusvirren.

RAKKAUS

Rakkauselämäni voikin päätellä joistakin blogimerkinnöistä. Se ei ole ikinä ollut kummoinen ja vaikka luulin sen olevan hyvä, ei se sitten loppujen lopuksi olekaan. Hieman sekavaa, eikö? Toivottavasti tajuatte jotain, selitän aina vähän ihmeellisiä. Rakkauselämäni ajattelu saa minut nurkkaan angstaamaan.

Mutta on asioita joita rakastan. Rakastan ystäviäni, perhettäni ja muutenkin vähän kaikenlaista. Voin sanoa helposti rakastavani ja olen hyvin tunteellinen ihminen.

TAVAT

Kiroilen paljon. Vittuilen, ilkeilen, itken, kuuntelen musiikkia ja piirrän myös paljon. Angstaus on elämäntapa, eikä tapa miulle. En ole keräilijätyyppiä, mutta haluaisin toki keräillä monia asioita. Tällä hetkellä keräilen kauniita muovikasseja ja kauniita laatikkoja. :3

MIELUISAT ASIAT

Jaa-a. Musiikki. Hakaneulat. Kaverit ja niiden kanssa oleilu. Piirtäminen. Sellaista. Kaikkea pientä kivaa.

EI-NIIN-MIELUISAT ASIAT

Hmm. Tämä on helppo. Kaikki tyhmät ihmiset tähän lokeroon~. Samoin rasismi, meidän luokka, siivoaminen, riitely, itkeminen, ikävöinti, vitutus... Kaikkea tämmöistä.

LISÄÄ JÄTETTÄ:

Vai olen mie niin kiinnostava? No tässä on muutama linkkipinkki, josta pääsette esim. katselemaan todella kauniita kuviani. En vastaa seurauksista.

SÄHKÖPOSTI/MESSENGER: kisetsu-[miumau]hotmail.com (Älkää kysykö mitään tuosta osoitteesta.)

KUVAHOMMELIT: IRC-GALLERIA: Skellington-
                         II2: Skellington


MUUT KOTISIVUT:
~tekeillä~