![]() Hyvää joulua kaikille, niin pienille kuin suurillekin! :3 Kuvasta vielä muutama sananen: ;__; Skanneri raiskasi. Kuva on ihan suttuisen näköinen. ;< Sky pitää siis kädessään Coca-colapulloa ja Rainin ja V:n kaulan ympärillä on sellainen kuuseen pistettävä.. "nauha"? Anteeksi huonosta kuvasta. ;___;; Mutta tärkeintä siis; viettäkää hauska joulu ja saakaa paljon lahjoja! <3 |
maanantai, 24. joulukuu 2007

Kommentit