1154584.jpg
Hyvää joulua kaikille, niin pienille kuin suurillekin! :3

Kuvasta vielä muutama sananen: ;__;
Skanneri raiskasi. Kuva on ihan suttuisen näköinen. ;<
Sky pitää siis kädessään Coca-colapulloa ja Rainin ja
V:n kaulan ympärillä on sellainen kuuseen pistettävä.. "nauha"?
Anteeksi huonosta kuvasta. ;___;;

Mutta tärkeintä siis; viettäkää hauska joulu ja saakaa paljon lahjoja! <3